به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود؛
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای رسانه و روز خبرنگار با عنوان «انقلاب اسلامی، مردم، رسانه» ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و گرامیداشت 6200 شهید استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۵۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی وو تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه خبر گفت: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، نقش خبرنگار بیش از همه مورد توجه است.

وی افزود: در دنیای کنونی این خبرنگاران هستند که با تیزهوشی و دقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا خدمات ارزشمند خبرنگاران به جامعه اسلامی خصوصا آشنا ساختن مردم با حقوق خویش را گرامی داشته و از تلاش و کوشش موثر آنان در جامعه قدردانی کنیم.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ادامه داد: به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران استان مرکزی مراسم گرامیداشت شهدای رسانه و پاسداشت حرمت صاحبان قلم و مشعل‌داران آگاهی با عنوان «انقلاب اسلامی، مردم، رسانه» پنجشنبه 18 مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ذیل کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و گرامیداشت 6200 شهید والامقام استان مرکزی است، گفت: دیدار اصحاب رسانه استان با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه برنامه آغازین مراسم این روز خواهد بود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: همچنین اصحاب رسانه با حضور در قطعه شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا در ساعت 18 یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی از سخنرانی بیژن نوباوه خبرنگار اسبق صدا و سیما در نیویورک، پاکستان و انگلیس، مدیركل اسبق اخبار داخلی و خارجی واحد مرکزی خبر، نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تهران در دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در این مراسم خبر داد و گفت: این مراسم با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش مجتمع فردوس جنب قبور شهدای مدافع حرم اراک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم همچنین از فعالان و پیشکسوتان عرصه رسانه تقدیر بعمل می‌آید.

ارسال نظرات