سردار علی محمد اکبری در جمع اصحاب رسانه استان:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: شما خبرنگاران افسران میدان جنگ نرم هستید و یکی از رسالت های خبرنگاران امیدآفرینی برای مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۳۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه 17مرداد و روز خبرنگار، همایش تجلیل از خبرنگاران استان با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیرکل صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تالار یاس مجتمع لاله شهرکرد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود پرافتخار ملی جمهوری اسلامی آغاز شد.

سردار علی محمد اکبری با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم از تلاش های خبرنگاران استان در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بخشی از محبوبیت سپاه و بسیج در قلوب آحاد مردم، مرهون انعکاس اخبار اقدامات و فعالیت این نهاد انقلابی توسط شما خبرنگاران عزیز می باشد.

وی، ادامه داد: شما خبرنگاران افسران میدان جنگ نرم هستید و یکی از رسالت های خبرنگاران امیدآفرینی برای مردم است.

سردار اکبری افزود: در بسیاری از موضوعات اصلا مشکلی در کشور نداریم، اما گاهی دیده می شود به خاطر القائات بسیار زیاد دشمنان و جنگ روانی و رسانه ای، مردم احساس خطر می کنند و دچار شبهه می شوند.

وی، تصریح کرد: خواسته مقام معظم رهبری و همه مسئولان ازجمله رئیس جمهوری حفظ اتحاد و وحدت بین مسئولان و مردم است. 40 سال گذشته را همواره تحریم بوده ایم و زمانی نبوده که دشمنان انقلاب اسلامی ما را تحریم نکرده باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: دشمن از اینکه می بیند نفوذ جمهوری اسلامی ایران از سواحل مدیترانه نیز گذشته و تا پشت کاخ های استکباری آنها رسیده است، بسیار ناراحت است.

وی، روشنگری و آگاهی بخشی رسانه ها به آحاد مردم جامعه را ضروری دانست و در ادامه مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری را معرفی کرد.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس، از زحمات سرهنگ پاسدار عیسی حیدری تقدیر و سرهنگ پاسدار البرز لله گانی بعنوان سرپرست سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

گفتنی است: این همایش به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات