نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا گفت: امروز ترامپ استقلال ملت ایران را نشانه رفته است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: استقلال ایران اسلامی، مرهون ایثاری گری و رشادت های مردم و مجاهدت های معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و مردم برای به دست آمدن استقلال های گرانبهای داده اند.

رئیس جمهوری آمریکا استقلال ایران را نشانه رفته است
وی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب در استمرار راه امام خمینی (ره) در مقابل بدخواهان ایستاده و کشتی انقلاب را هدایت می کنند.


کولیوند با بیان اینکه با صبر ، وحدت و مقاومت در برابر مشکلات می توان دوران سخت را پشت سر گذاشت، خاطرنشان شد: برای مبارزه با تحریم ها و کاستی ها باید روحیه مقاومت را درجامعه تقویت کنیم . 


وی تصریح کرد: اقتصاد کشور ما نفتی است لذا برای تحمل شرایط ناشی از فروش نفت و باز پرداخت پول آن به کشور با مشکلات مختلفی روبرو می شویم که می طلبد با نگاه اقتصاد مقاومتی از تنگناها عبور کرد.


این نماینده مجلس گفت: ملت ایران ثابت کرده که راه انقلاب را ادامه می دهد و اجازه نمی دهد کوچکترین خدشه ای به استقلال کشور وارد شود زیرا میراث دار خون شهداست. 


کولیوند ادامه داد: هر ایرانی در این شرایط سخت کشور باید مسئولیت پذیر باشد و با رعایت الگوی بهینه مصرف در انرژی و سایر مایحتاج روزانه در کانون خانواده و محیط کار، گامی در راه تقویت اقتصاد مقاومتی کشور بردارد. 


وی با اشاره به اینکه جامعه ما نیاز به روحیه امید و اعتماد دارد، اظهارداشت: ترامپ با اقدامات ضد ایرانی درصدد تنگ کردن عرصه بر ایرانیان است.


وی در ادامه به پیگیری مطالبات اصناف مختلف و ساماندهی موسسات مالی و اعتباری پرداخت و افزود: ساماندهی این وضعیت از جمله عواملی به شمار می رود که موجب رقم خوردن شرایط مناسب می شود.


کولیوند، همچنین آسیب شناسی عملکرد دولت ها را به عنوان یکی از مولفه ها در جلوگیری از تجربه شرایط فعلی عنوان کرد و یادآورشد: ثبت سفارش کالاهای غیرضروری بدون توجه به نیازهای اصلی داخلی به مواد اولیه و ضروری در کشور نیز از خلاء ها در تصمیم گیری های مدیریتی به شمار می رود. 


این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اهتمام ویژه ای برای قطع دست های پنهان و رانت خواری وجود دارد، گفت: در این وضعیت مجلس پیگیر مطالبات به حق مردم است .


وی در ادامه به نقش کارکنان دولت به خصوص فرهنگیان در راستای امید و اعتماد سازی در جامعه پرداخت و افزود: فرهنگیان برای تقویت روحیه امید و اعتماد در بین اقشار مختلف به خصوص در دو کانون خانواده و مدرسه بکوشند.

ارسال نظرات