خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه همه کارها در هر حوزه‌ای باید با نگاه فرهنگی صورت گیرد، گفت: در مباحث مختلف ما مسوولین باید به عنوان کسانی که در معرض سنجش افکار عمومی قرار می‌گیرند، در کارهای فرهنگی پیشقدم شویم.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

همه کارها در هر حوزه‌ای باید با نگاه فرهنگی صورت گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، ناصر مرادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند اظهار داشت: تمام اقداماتی که ما در برنامه‌ریزی‌های خود به عنوان هدفگذاری مشخص می‌کنیم، نگاه فرهنگی باید مهمترین قسمت تعریف شده آن باشد.

وی افزود: از مدرسه گرفته تا بازار، نیاز به کار فرهنگی دارد بنابراین همگی باید در دستگاه‌های تخصصی خود کار فرهنگی را بگنجانیم.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: به عنوان برنامه‌ای راهبردی، برای دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خودشان، زمینه و برنامه ریزی فرهنگی را تعریف کنیم تا هر دستگاهی بداند در چه مسیری باید حرکت کند.

وی با بیان اینکه همه کارها در هر حوزه‌ای باید با نگاه فرهنگی صورت گیرد، عنوان کرد: در مباحث مختلف ما مسوولین باید به عنوان کسانی که در معرض سنجش افکار عمومی قرار می‌گیرند، در کارهای فرهنگی پیشقدم شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمینه بهینه سازی مصرف حامل های انرژی صحبت می کنیم، سعی کنیم خود را در ابتدای امر به صرفه جویی و قناعت عادت دهیم و بعد به دنبال یاد دادن به دیگران باشینم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات