خبرهای داغ:
توسط رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین صورت گرفت:
کشاورز گفت: برگزاری جشنواره ورزشی قلم، جام شهدای رسانه در رشته های تیر اندازی، دارت، تنیس روی میز و شنا در ورزشگاه الغدیر و استخر شهدای مدافع حرم در روزهای جمعه و شنبه، دیدار با خانواده شهید کریم اصغری خبرنگار روزنامه رسالت، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به اصحاب رسانه در درمانگاه‌های امام خمینی (ره) و پاکروان و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه های سازمان بسيج رسانه استان قزوين می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۳۹۴۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار در تشریح سازمان بسیج رسانه و اهداف آن بیان کرد: بسیج رسانه سازمانی است با ماهیت انقلابی، فرهنگی، مدافع و مروج آرمانهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلام حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، برخوردار از نظامی منسجم، تعالی بخش، بصیرت آفرین و مهارت افزا که با مشارکت کلیه نیروهای مؤمن و متخصص عرصه رسانه، فعالیت های متعددی را انجام می دهد.
وی گفت: از اهداف این سازمان می توان به کمک به تحقق جامعه اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"، ظرفیت سازی در جامعه رسانه ای کشور برای جذب حداکثری و تحقق بسیج دهها میلیونی و ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و آزادی و حمایت از مستعضفان و نهضت های آزادی بخش جهان اسلام اشاره کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: همچنین کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه ای یکی دیگر از اهداف تشکیل این سازمان است.
کشاورز با اشاره به نحوه تشکیل این سازمان عنوان‌کرد: پس از شکل گیری بسیج اقشار و متخصصین به عنوان یکی از اصلی ترین راهبردهای سازمان بسیج مستضعفین، با پیشنهاد جمعی از اهالی رسانه مقدمات تأسیس، راه اندازی و فعالیت بسیج رسانه در کشور فراهم گشت و از اواخر سال 1391 با ابلاغ ساختار و تشکیلات به صورت رسمی با اجتماع موثر جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای فعالیت خود را آغاز نمود و در سال ۹۲ تشکیل شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۶۰ نفر از اصحاب رسانه استان در سازمان بسيج رسانه عضو هستند که در برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی و غیره شرکت دارند. برخی برنامه های این سازمان به صورت متمرکز ابلاغ می شود اما بیشتر فعالیت ها با تصویب اعضای شورای اجرايی و هیات اندیشه ورز و بنا به نیاز دوستان رسانه برنامه ریزی و اجرا می شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته خبرنگار اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار امسال نیز همانند سال گذشته برنامه های متنوعی از سوی این سازمان با همکاری روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان اجرا خواهد شد.
کشاورز یادآور شد: ضبط برنامه کودک آفتاب گردان ویژه فرزندان خبرنگاران استان در روز یکشنبه ۱۴ مرداد، همکاری در برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان خبرنگار به همت هیئت ورزش های همگانی در روز دوشنبه ۱۵ مرداد، دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از برنامه های هفته بزرگداشت مقام خبرنگار می باشد.
وی گفت: برگزاری همایش روز خبرنگار با همکاری روابط عمومی سپاه استان و با سخنرانی دکتر علی قاسمی مدیرمسئول هفته نامه صبح صادق و جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) در روز سه شنبه ۱۶ مرداد، اکران فیلم تنگه ابوقریب در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد در سینما بهمن بخشی از برنامه های پیش بینی شده این سازمان است.
کشاورز بیان کرد: همچنین برگزاری جشنواره ورزشی قلم، جام شهدای رسانه در رشته های تیر اندازی، دارت، تنیس روی میز و شنا در ورزشگاه الغدیر و استخر شهدای مدافع حرم در روزهای جمعه و شنبه، دیدار با خانواده شهید کریم اصغری خبرنگار روزنامه رسالت، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به اصحاب رسانه در درمانگاه‌های امام خمینی (ره) و پاکروان و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه های سازمان بسيج رسانه استان قزوين می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها