سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی اردبیل،
مسئول دتفر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استاناردبی تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران به خصوص خانواده های آنها را که در واقع مجاهدین فی سبیل الله هستند امری واجب و ضروری دانست و گفت: مادران شهدا و ایثاگران در واقع بهترین الگوهای امر به معروف در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
مادران شهدا و ایثاگران بهترین الگوهای امر به معروف در جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عصر روز گذشته سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل به همراه حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان و جمعی از مدیران بسیج دانشجویی در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن در قالب طرح مهر ولایت با حضور در در منزل آزاده‌های دوزان دفاع مقدس اردبیل "کریم رجب زاده" و " خانواده مرحوم اسلام جهانی" یاد و خاطره ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در این دیدار ضمت تکریم مقام آزادگان به تبیین اهداف دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان پرداخت و گفت: کشور ما در برهه کنونی تنها در سایه تلاش‌های مادران شهدا و ایثارگران است که توانسته مراحل رشد و بالندگی را به سرعت بپیماید.
مادران شهدا و ایثاگران بهترین الگوهای امر به معروف در جامعه هستند

وی تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران به خصوص خانواده‌های آن‌ها را که در واقع مجاهدین فی سبیل الله هستند امری واجب و ضروری دانست و گفت: مادران شهدا و ایثاگران در واقع بهترین الگو‌های امر به معروف در جامعه هستند.

عابدی در پایان سخنان خود به بیان علت‌های ماندگاری انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌های روز افزون پرداخت و گفت: دشمن بدلیل اینکه در ۴۰ سال گذشته نتوانسته به ماهیت اصلی انقلاب اسلامی پی ببرد، علی رغم تحمل هزینه‌های سنگین دچار شکست‌های پی در پی در برابر ملت ایران در جای جای جهان شده است.

وی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان بعنوان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی نام برد و گفت: یکی از عوامل استحکام انقلاب در ۴۰ سال گذشته همین ازادگان سرافراز هستند.

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان نیز در این دیدار خدمت به خانواده ایثارگران بخصوص آزادگان سرافراز را وظیفه ذاتی مسئولین عنوان کرد و گفت: آرامش و امنیت امروز ما مدیون ایثار و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان است.
مادران شهدا و ایثاگران بهترین الگوهای امر به معروف در جامعه هستند


وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران گرانقدر برای حفظ ارزش‌های انقلاب، اسلام و قرآن جانفشانی کردند، اظهار امیدواری کرد؛ خدا به ما کمک کند تا ادامه دهنده راهی باشیم که شهدا رفتند.

کریم رجب زاده" از آزادگان استان نیز در این دییدار ضمن خوشامدگویی به میهمانان به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت و با بیان اینکه از همان شروع جنگ در سال ۵۹ عازم جبهه‌های جنوب شدم، گفت: پس از نبرد‌های چریکی در ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران در سوسنگرد و هویزه سرانجام در یکی از عملیات‌های غرب کشور مابین گیلانغرب و مندلیب در کمین بعثی‌ها افتاده و پس از اثابت گلوله‌های دشمن به ناحیه‌های دست و پا از هوش رفتم و وقتی بیدار شدم خود را گرفتار و در بند دشمنان دیدم.

وی در ادامه سخنان خود به نحوه آزادی خود نیز اشاره کرد و گفت: در طول دوران اسارت که ۸ سال به طول کشید به دلیل کارت‌های شناسایی نیم سوخته‌ای که از من پیدا کرده بودند فکر می‌کرند یکی از فرماندهان ایران هستم به همین دلیل با شکنجه‌های فراوان سعی در حرف کشیدن از من بودند بطوریکه چندین بار نیز به بند‌های بعثی‌ها در استغفارات نیز منتقل و زندانی شدم.

این آزاده سرافراز به در ادامه سخنان خود به بیان خاطرانی ار سید ازادگان دفاع مقدس حجت الاسلام ابوترابی اشاره کرد و گفت:اگر سفارش‌ها و مراقبت‌های این عالم ربانی نبود معلوم نبود چه بلایی به سر من می‌اوردند، چونکه تا قبل از آزادی اسم من حتی در لیست صلیب سرخ نیز قرار نداشت.
مادران شهدا و ایثاگران بهترین الگوهای امر به معروف در جامعه هستند
ارسال نظرات