فرمانده انتظامی استان یزد گفت: اصحاب رسانه استان یزد با انعکاس به موقع اخبار و موضوعات و تعامل خوبی که با مجموعه انتظامی داشتند شاهد ارتقاء احساس امنیت در بین مردم استان بوده و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته ارتقا شاخص ها در تمامی زمینه ها رقم خورده است.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرتیپ دوم ایرج کاکاوند در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: مردم هرگونه مشکل یا انتقادی نسبت به دستگاه ها داشته باشند در نگاه اول به رسانه ها مراجعه کرده و ازآنان می خواهند مشکلات خود را به مسئولان مربوطه انتقال دهند

فرمانده انتظامی استان یزد وظیفه نیروی انتظامی را رصد دغدغه های مردم در حوزه امنیت دانست و گفت: اصحاب رسانه استان یزد با انعکاس به موقع اخبار و موضوعات و تعامل خوبی که با مجموعه انتظامی داشتند شاهد ارتقاء احساس امنیت در بین مردم استان بوده و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته ارتقا شاخص ها در تمامی زمینه ها رقم خورده است.

کاکاوند در تشریح بدترین و بهترین خاطره خود ازدوران مسئولیتش در استان یزد گفت: هر اتفاق تلخی که در استان یزد اتفاق می افتاد با عث ناراحتی ما نیز می شد که بدترین خاطره من مربوط به قتل زرگر جوان یزدی است اما خاطرات خوب زیادی هم دارم که پشتیبانی،حمایت و همراهی مردم با نیروزی انتظامی از بهترین خاطرات بنده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار یزدرسا؛ در خصوص نقاط قوت و ضعف مجموعه انتظامی استان در دروان مدیریتش هم گفت: پیشگیری، پیش بینی و نگاه همه جانبه به موضوعات توسط پلیس از مهمترین نقاط قوت نیروی انتظامی استان بوده ضمن اینکه یکی از دیگر از نقاط قوت مجموعه انتظامی استان کاهش فاصله ارتکاب جرم و کشف آن با تلاش همکاران بنده است به طوری که در برخی موارد تنها چند ساعت پس از ارتکاب جرم،جرم مورد نظرکشف شده است.

فرمانده ناجای استان موضوع جمع آوری اتباع بیگانه غیرمجاز را از نقاط ضعف انتظامی استان دانست و گفت: هرچند دراین زمینه تلاش های زیادی شده و بیش از 100 درصد جمع آوری داشتیم اما به دلیل حجم وردی این اتباع با نارضایتی هایی از سوی مردم روبرو هستیم.

کاکاوند یزدی ها را مردمی متدین و با فرهنگ خواند و اظهار داشت : در طول چهارسال خدمتم در یزد مردم عزیز این خطه همواره پشتیبان نیروی انتظامی بوده و نشان دادند اگر مسئولان به آن ها خدمت کنند قدرشناس و قدردان خواهند بود.

وی در پایان از نوسازی بیش از 90 درصد ناوگان حمل و نقل کلانتری ها خبر داد و گفت: دو واحد کلانتری جدید در یزد احداث و 5 کلانتری نیز در قالب طرح «مکنا» خوشایند سازی شدند ودر خصوص جابه جایی ایستگاه مدنی نیز این طرح در دستور کار قرار داشته و در حال پیگیری است.
ارسال نظرات