مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت تلاش مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی مردم، اظهار داشت: درخواست مردم برای برخورد قاطع با فساد اقتصادی و تبعیض، مطالبه به حقی است.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۵۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، بابیان اینکه امروز کشور در یک مقطع حساس قرار گرفته و درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است، گفت: تمامی جبهه استکبار، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، غرب‌گرا‌ها و... دست در دست یکدیگر گذاشته تا به خیال خام خود از شرایط فعلی بهره برده و به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: با توجه به نوسانات شدید قیمت‌ها و اختلالاتی که در اقتصاد کشور به وجود آمده این حق مردم است که خواستار ثبات قیمت‌ها و مبارزه با فساد، اختلاس و تبعیض باشند واصلا نظام به خاطر اجرای عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض شکل‌گرفته و این خواسته و مطالبه مردم کاملاً به‌حق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به واکنش علما و مراجع تقلید در خصوص گرانی‌های اخیر اظهار داشت: در طول تاریخ روحانیت و علما زبان مردم بوده و همواره حق و حقیقت را بیان کرده‌اند بنابراین واکنش‌های اخیر حضرات نیز در همین راستا بوده است.

حسینی کوهستانی افزود: علما و روحانیت باید در جهت اصلاح امور تذکر دوستانه و انتقاد مشفقانه به مسئولان داشته و در حقیقت صدای ملت را از تریبون‌های در اختیار خود نظیر منابر و نماز جمعه به گوش آنان برسانند و مطالبات را منعکس کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: به‌عنوان یک خدمتگزار از مردم عزیز می‌خواهم با توجه به اینکه امروز دشمنان نظام به دنبال موج‌سواری و سوءاستفاده از مطالبات منطقی و به‌حق آنان هستند به‌جای اعتراضات خیابانی مطالبات خود را از طریق مجاری قانونی پیگیری کرده و با شناسایی دست‌های پنهان دشمنان دین و کشور و ایادی آنان در داخل و خارج بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران همواره در برابر توطئه‌های گوناگون در طول دروان انقلاب بر اساس آیات قرآن کریم ثابت و استوار مانده و دشمنان را مأیوس کرده است البته مسئولان نیز باید با روحیه جهادی و تدبیر امور، مشکلات موجود را مرتفع کنند.
ارسال نظرات