خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
سرهنگ برزگر گفت: وقتی در برخورد با مردم قشری و جزیره ای برخورد شود نتیجه امر در بازخورد پیام ها مناسب نخواهد بود اما امیدواریم که این صمیمیت و صداقت بین صدا و سیما تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۴۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه  معاونت های سپاه در دیدار با ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین بیان کرد: با نابسامانی ها و کمبود اعتبارات، کمبود تخصص نیروی انسانی، وجود کانال های معاند، صدا و سیما وظیفه خطیری برعهده دارد.

با مردم برخورد قشری و جزیره ای نشود
وی گفت: در بحث هم افزایی، در اجرای کنگره سه هزار شهید استان قزوین، هیچ اعتباری از سوی دولت نشده اما تعامل خوبی بین صدا و سیما و سپاه جهت پوشش برنامه ها وجود دارد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: سرمایه ها و ظرفیت های بسیار زیادی در استان وجود دارد که می توان با کمک آنها به دستاوردهای خوبی دست یافت. 
برزگر عنوان کرد: کاری که قرار است برای استان انجام شود بهتر است با تعامل دستگاه ها و هم افزایی مدیران انجام شود.
وی افزود: وقتی در برخورد با مردم قشری و جزیره ای برخورد شود نتیجه امر در بازخورد پیام ها مناسب نخواهد بود اما امیدواریم که این صمیمیت و صداقت بین صدا و سیما تداوم داشته باشد. 
مفهوم مشارکت، استفاده از ظرفیت های دستگاه ها می باشد
در ادامه ابوالفضل معصومی فر عنوان کرد: سازمان صدا و سیما محدودیت های فراوان دارد از همین رو تفکراتی جهت تولیدات مشارکتی شکل گرفت.
وی گفت: مفهوم مشارکت فقط مربوط به اعتبار نیست بلکه دستگاهها و نهادها ظرفیت های فراوانی دارند که می توان از آنها برای ساخت برنامه های مختلف استفاده کرد.

با مردم برخورد قشری و جزیره ای نشود
رئیس سازمان صدا و سیمای قزوین اضافه کرد: بخش اعظم برنامه های ما مربوط به برنامه های بسیج و سپاه است و ما بای به دنبال یک زبان مشترک مورد پسند مخاطب باشیم که در این صورت هم ما به ماموریت خود عمل کرده ایم و هم سپاه از این ابزار قدرتمند برای انتقال پیامش استفاده کرده است.
معصومی فر تصریح کرد: برنامه ای که شکل هنری دارد و جذاب است مورد پذیرش مخاطب است و بهتر است پیام های ما در لایه های این برنامه های جذاب انتقال یابد.
در پایان کشاورز، رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین به تبیین برنامه های هفته خبرنگار با همکاری روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) پرداخت.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها