خبرهای داغ:
امروز دوشنبه عدم قطعی برق در استان قم به دلیل کاهش نسبی دمای هوا و همراهی مردم در مدیریت مصرف انرژی تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۴۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
برق قم برای دومین روز متوالی قطع نخواهد شد/ یک فقره خاموشی به دلیل تعمیرات
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دیروز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه ۱۳۹۷، نخستین روزی بود که برق استان پس از گذشت روز‌ها از اعمال برنامه خاموشی، قطع نشد و امروز دوشنبه، پانزدهم مرداد ماه هم این امر تداوم خواهد داشت؛ البته شرکت توزیع برق قم مجددا هشدار داده که در صورت بالا رفتن مجدد پیک مصرف و افزایش بار و همچنین عدم همکاری و فقدان مدیریت مصرف بهینه توسط شهروندان، برنامه خاموشی مجددا اعمال خواهد شد.

همچنین طبق اعلام شرکت توزیع برق استان، امروز دوشنبه یک فقره خاموشی به دلیل تعمیرات در شبکه رخ خواهد داد که این خاموشی در خیابان شهید زین الدین (ره)، خیابان قمر بنی هاشم (ع)، کوچه ۵ و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ خواهد بود.

به نظر می‌رسد بر اساس آخرین گزارش‌های اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم و پیش بینی تداوم کاهش دما در نقاط مختلف استان در روز‌های آینده، چنانچه همراهی مردمی نیز در مصرف انرژی و مدیریت پیک مصرف ادامه داشته باشد می‌توان امیدوار بود که پس از این و حتی تا پایان تابستان، اعمال خاموشی‌های گسترده در استان رخ ندهد.

این در حالی است که بر اساس اعلام‌های قبلی مسئولان برق کشور و استان، قرار بود برنامه اعمال خاموشی‌ها در کشور و استان، حداکثر تا سه یا دو هفته آینده ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات