خبرهای داغ:
معاون هماهنگی اموراقتصادی ومنابع انسانی استاندار قم:
معاون هماهنگی اموراقتصادی ومنابع انسانی استاندار قم، با اشاره به بحث احتکار کالا، گفت: باید با افرادی که اختفا و احتکار کالا را انجام می‌دهند، برخوردی جدی و قاطع صورت بگیرد، تمام بخش‌های اجرایی چه در تنظیم قیمت بازار و چه در قسمت‌های دیگر باید با این پدیده برخورد جدی انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۳۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
با احتکار کنندگان برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارائه آمار اشتغال و تورم استان‌ها، گفت: آمار‌هایی را در مورد نرخ بیکاری و تورم استان‌ها شنیده‌ایم که با تلاش دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، استان قم نسبت به سایر استان ها، دارای جایگاه مطلوب و مناسبی است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم، با اشاره به اینکه استان قم به همراه دو استان دیگر کمترین نرخ تورم را دارد، ادامه داد: خروجی این چنین ستاد‌هایی را باید در عرصه عمل مشاهده کنیم، فلسفه چنین کارگروه‌هایی تأمین سرمایه برای رونق تولید و افزایش فعالیت است، که انتظار ما از خروجی این جلسات است.

غضنفری با بیان اینکه اخیراً بانک‌ها در تأمین سرمایه کم کاری می‌کنند، اضافه کرد: گزارشاتی در این مورد شنیده شده است، بانک‌ها باید در تأمین سرمایه و رونق تولید فعالیت چشمگیری داشته باشند، بانک‌ها به متقاضیان می‌گویند هنوز ابلاغی دریافت نکرده‌ایم، صرفاً در بخش اشتغال فراگیر باید نرخ جدید ابلاغ شود، ولی از بانک‌ها انتظار داریم طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به صندوق ضمانت صادرات به عنوان موضوعی بسیار مهم، گفت: متاسفانه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات آن حضور نداشتند، یا اهمیت آن را نمی‌دانند یا اینکه برای آن اهمیتی قائل نیستند، باید این فرصت‌ها را بشناسیم، و به آن‌ها اهمیت دهیم تا مشکلات حل شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم، با بیان اینکه باید کمیته‌ای همراه با نماینده دادستانی تشکیل شود، ادامه داد: این کمیته باید نظارت را در تمام بخش‌ها داشته باشد، و گزارشات آن به مردم ارائه شود، ما با هرگونه افزایش قیمت برخلاف قانون مخالفیم و باید با آن برخورد جدی و قاطعی صورت بگیرد.

غضنفری با اشاره به بحث احتکار کالا، گفت: باید با افرادی که اختفا و احتکار کالا را انجام می‌دهند، برخوردی جدی و قاطع صورت بگیرد، اگر افکار عمومی این عملکرد را ببیند، امیدوار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها