مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:
گسترش عملیات و فعالیت های بخش کشاورزی و شدت آسیب پذیری جوامع کشاورزی ایجاب می کند تا این واقعیت مطرح شود که فعالیت های کشاورزی بدون حمایت های یارانه ای دولت ها توسعه یافتنی نیست.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۹۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

 محمد بسکابادی مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: گسترش عملیات و فعالیت های بخش کشاورزی و شدت آسیب پذیری جوامع کشاورزی ایجاب می کند تا این واقعیت مطرح شود که فعالیت های کشاورزی بدون حمایت های یارانه ای دولت ها توسعه یافتنی نیست.

وی با بیان اینکه  تولیدکنندگان محصولات کشاورزی را خطرات فراوانی تهدید می کند افزود:  برخی از این خطرات نظر خطرات بازار و خطرات مرتبط با نهادهای تولید است که از طریق سازماندهی مناسب فعالیت های اقتصادی می توان بخشی از این خطراتت را مدیریت کرد. این در حالی است که مراقبت های لازم، آموزش و افزایش آگاهی های بهره برداران را می توان از طریق اصلاح نظام سیساتگذاری و سازماندهی مجدد فعالیت های اجرایی مدیریت کرد.

مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در خاتمه افزود: پاره ای از خطرات به ویژه خطرات طبیعی و خطرات ریسک شناختی را بسادگی نمی توان مهار کرد.

 

ارسال نظرات