خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

روحانی در مجلس، پاسخ یا تقابل؟

نامه روحانی به علی لاریجانی دارای دونکته می باشد:ابتدا سوال نمایندگان را خارج از چارچوب قانون اساسی می شمارد و متناسب با زمان نیست. دوم: تهدید به افشاگری بنام دلسوزی برای مردم می تواند به بحرانها دامن بزند.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نامه روحانی به علی لاریجانی دارای دونکته می‌باشد:ابتدا سوال نمایندگان را خارج از چارچوب قانون اساسی می‌شمارد و متناسب با زمان نیست. دوم: تهدید به افشاگری بنام دلسوزی برای مردم می‌تواند به بحران‌ها دامن بزند.
بازگشت به تقابل مجلس و قوه مجریه در دوران احمدی نژاد برای روحانی هم تکرار می‌شود، اما با این تفاوت که در دولت احمدی نژاد مجلس شورای اسلامی و شخص رییس مجلس در اقدامی عجیب اقدام به استیضاح وزیر کار کردند که چرا از مرتضوی استفاده کردید، اما در این دولت چند صد نفر که در ایام فتنه شناسنامه دار بودند بدتر از مرتضوی در پست‌های مختلف مشغول به کار هستند.
عجیب‌تر اینکه لاریجانی با مصوبه‌ای اختیار بانک مرکزی را از دولت گرفت و به محض انتخاب روحانی دوماه بعد هاشمی رفسنجانی با مصوبه‌ای بانک مرکزی را دوباره در اختیار روحانی و دولتش قرار داد.
در دولت گذشته بانک مرکزی اختیارش از دولت سلب شده بود، اقدام به اخلال در بازار ارز کشور کرد، اما از رییس جمهور بازخواست شد.
روحانی بی شک استاد جنگ روانی و به حاشیه بردن اصل سوال و مطالبات مردم است!
سخنرانی رییس جمهور در مجلس باعث تشدید اختلافات در جامعه و سیاسیون خواهد شد.
روحانی بازتکرار رفتار‌های احمدی نژاد را از خود بروز می‌دهد با این تفاوت که در دولت گذشته، مجلس و مجمع تشخیص، چپ، راست، اصولگرا، غرب و اسراییل و جبهه عربی تمام همت خود را برای زمین زدن احمدی نژاد به کار بستند، اما تمام آن مخالفان برای حمایت و روی کار آمدن روحانی سنگ تمام گذاشتند.
با این رویه ابتدا رییس جمهور باید اصل سوال از نمایندگان را پاسخ دهد، بنام مردم یا دلسوزی از حق مردم بهانه‌ای برای فرار از پاسخگویی تلقی می‌شود.
واضح است توضیح در خصوص گرانی ارز، طلا، تورم، رکود، قاچاق، اخلال در نظم اقتصادی خواسته همه مردم است.
آقای رییس جمهور پاسخ دهید، هرچیز پشت پرده هست بگویید!
۱۰۰۲/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار