خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 478 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 14 مرداد ماه شهروندان 478 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

برقراری 478 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 14 مرداد ماه، 11 عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 14 مرداد ماه شهروندان 478 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: 43 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 200 تماس اشتباه و متاسفانه 223 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد:عملیات های انجام شده در این تاریخ 11 مورد آتش سوزی شامل حریق درختان در خیابان شریعتی، حریق باغ در شهرک بهشتی، حریق زمین زراعی در جاده ملایر، حریق ضایعات در میدان امامزاده عبدالله(ع) و هفت مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در اعتمادیه دو مورد، شهرک مدنی، بلوار شاهد، شهر ماشین، سعیدیه و میدان بعثت بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جانبازان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار