خبرهای داغ:
با اقتدار:

تیم فوتسال دادگستری قزوین قهرمان مسابقات گرامیداشت هفته قوه قضاییه

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته قوه قضاییه جام "زنده یاد کریمی راد، وزیر فقید دادگستری" در سالن ورزشی عدالت دادگستری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۳۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هر سال و در ایام هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش مسابقات مختلف ورزشی با هدف افزایش روحیه و نشاط در میان کارکنان تشکیلات قضایی استان و سازمان های وابسته برگزار می گردد.
در این دوره از رقابت ها که در دو رشته فوتسال و والیبال برگزار گردید؛ در رشته فوتسال 8 تیم در قالب 2 گروه 4 تیمی و در رشته والیبال نیز 6 تیم در قالب 2 گروه 3 تیمی حضور داشتند.
در مرحله گروهی مسابقات فوتسال تیم های دادگستری کل استان، اداره کل زندان ها، کانون وکلاء دادگستری، دادگستری شهرستان البرز، دادگستری شهرستان آبیک، دادگستری شهرستان تاکستان، یگان حفاظت و مرکز مشاوران حقوقی ماده 187 با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های دادگستری قزوین، دادگستری آبیک، دادگستری البرز و کانون وکلاء به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال تیم های دادگستری کل استان و کانون وکلاء دادگستری با پیروزی در مقابل حریفان به فینال مسابقات راه یافتند که در نهایت تیم دادگستری کل استان با برتری در مقابل کانون وکلاء توانست به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و تیم کانون وکلاء به مقام دومی رسید، همچنین در مرحله رده بندی که بین تیم های دادگستری شهرستان البرز و دادگستری شهرستان آبیک برگزار شد تیم دادگستری البرز به مقام سومی رسید.
همچنین در مرحله گروهی مسابقات والیبال تیم های دادگستری کل استان، اداره کل بازرسی، کانون وکلاء دادگستری، دادسرای قزوین، مرکز امور مشاوران حقوقی ماده 187 و کانون کارشناسان رسمی دادگستری با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های دادگستری کل استان، کانون وکلاء دادگستری، دادسرای قزوین و مرکز امور مشاوران حقوقی ماده 187 به مرحله نیم نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
گفتنی است در مرحله نیمه نهایی تیم های کانون وکلاء دادگستری و مرکز امور مشاوران حقوقی ماده 187 با برتری مقابل حریفان توانستند به مرحله فینال راه یابند که در نهایت تیم مرکز امور مشاوران حقوقی ماده 187 به عنوان قهرمانی رسید و تیم کانون وکلاء دوم شد و همچنین در مرحله رده بندی تیم دادگستری کل استان به مقام سومی رسید.
در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام "زنده یاد کریمی راد" که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدرتی و معاونین قضایی دادگستری برگزار شد از تیم های اول تا سوم هر رشته با اهداء جوایز و لوحسپاس، تقدیر شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها