فرمانده سپاه بیجار ، همکاری بین بخشی را لازمه اجرای صحیح واقعه غدیر خم در شهرسان بیجار علام کرد.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۲۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در جلسه شورای ادارای شهرستان بیجار که با محوریت بازسازی واقعه غدیر خم و مراسم گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور مسئولان در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: واقعه غدیر خم، یکی از وقایع مهم دین مبین اسلام است و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی این واقعه مهم با سپاه بیجار تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر اجرای صحیح برنامه غدیر تاکید کرد و گفت: کم کاری در این حوزه پذیرفته شده نیست و باید تمامی ادارات همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد: در راستای اجرای صحیح این برنامه با کارشناسان زبده صحبت شده است و امیدواریم نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

شعبانی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این برنامه حضور خواهران و برادران اهل سنت است.

عملکرد کمیته‌ها کنگره ۵۴۰۰ شهید در شهرستان ضعیف است

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال جاری، اعلام کرد: حضور کم رنگ و عملکرد ضعیف کمیته‌ها قابل قبول نیست.

شعبانی با تاکید بر تقویت روحیه همدلی و همفکری بیان داشت: ادارات مرتبط وظایفی بر عهده آنان قرا گرفته است که باید آن را به طور کامل به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه بیجار در پایان گفت: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به کار بگیریم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات