خبرهای داغ:
مسئول پایگاه علمی شهید بهشتی لاهیجان مطرح کرد
مسئول پایگاه علمی شهید بهشتی لاهیجان با اشاره به اهمیت ارتقای کمی و کیفی تولید ملی، بر لزوم حمایت قاطع از طرح های نوآورانه مخترعان و مبتکران در مسیر تحقق خودکفایی کشور از بیگانگان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۰۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
شکست تولید ملی بدون پشتوانه 
 

رحمت پادیاب در گفت و گو با سرویس خبری بسیج علمی در گیلان، با اشاره به رسالت نیروی مقاومت بسیج در تحقق اهداف عالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به دستاوردهای علمی جوانان کشورمان در حوزه های مختلف خصوصاً بومی سازی بسیاری از فناوری های پیشرفته طی سال های اخیر، بستر شکوفایی اقتصاد مقاومتی با اتکا بر توان ملی فرآهم است.

پادیاد با بیان اینکه هدف گذاری هر سازمانی باید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال در کشور قرار گیرد و نیروی مقاومت بسیج نیز از این قاعده مستثنی نیست، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی الگویی تمام عیار برای توسعه همه جانبه کشور ارائه می دهد که علاوه بر برخورداری از چارچوبی سترگ و علمی؛ دانش بنیان، نظام مند، مردمی، مستقل و آینده نگر است.

مسئول پایگاه علمی شهید بهشتی لاهیجان بر لزوم ارائه طرحی ملی در خصوص حمایت منسجم از کالاهای ایرانی تاکید کرد و افزود: تنها مسیر پیش روی استقلال کشور نگاه به داخل و تامین نیاز از طریق تولیدات ملی است و تفکر تولید ملی بدون پشتوانه دولت و ملت به حقیقت مبدل نخواهد شد.

پادیاب با اشاره به حمایت قاطع مشاوره ای، فنی و مالی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گیلان از طرح های مبتکران و مخترعان استان اظهار کرد: حمایت های این سازمان از اقشار دانشور جامعه منجر به رونق فضای پژوهش و فناوری و جهت گیری آن به سمت تولیدات نوآورانه داخلی می شود. 

وی با تاکید بر نقش کلیدی اعضای پایگاه های مقاومت بسیج گیلان در راستای ایجاد توسعه و تحول آفرینی در استان گفت: با توجه به میانگین بالای سطح علمی بسیجیان و نیز تجربه و تخصص آنها در رشته های مختلف، می توان از طریق برنامه ریزی های منسجم و مدون مسیر شکوفایی اقتصادی در استان را هموار کرد. 

پادیاب در پایان با اشاره به لزوم بهره برداری بهینه از ظرفیت های بالقوه استان در مسیر تحقق اقتصادی پویا و مستقل از تصمیمات سایر کشورها تصریح کرد: آنچه در شرایط کنونی نقشی حیاتی در آینده کشور خواهد داشت تامین منابعی پایدار و همواره در دسترس است.

ارسال نظرات