سرهنگ کریمیان بیان داشت: در راستای اقدامات انجام گرفته در اردوهای راهیان نور و در بحث تاثیر گذاری این اردوها در بین اقشار مختلف جامعه، جشنواره "سرزمین نور" برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ کریمیان، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در راستای اقدامات انجام گرفته در اردوهای راهیان نور و در بحث تاثیر گذاری این اردوها در بین اقشار مختلف جامعه جشنواره "سرزمین نور" برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره 1500 اثر در زمینه های مختلف از جمله دل نوشته ، متن ادبی ، خاطره و عکس و کلیپ ، وصول شدند و از بین این آثار ما توانستیم در چهار بخش ، 12 نفر را انتخاب کنیم.

سرهنگ کریمیان افزود: این جشنواره با هدف آشنایی با فرهنگ شهادت و نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار در بین اقشار مختلف جامعه بر گزار می شود .

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف ما از این جشنواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع مقدس یک گنج است و ما از طریق راهیان نور می توانیم به این گنج دست پیدا کنیم و از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در سالهای گذشته در زمینه راهیان نور عملکرد خیلی خوبی داشته ایم و در راهیان نور دانش آموزی مقام اول کشوری را کسب کردیم و در سال جاری این موضوع را هم به خوبی ادامه خواهیم داد.

سرهنگ کریمیان تصریح کرد: اردوهای راهیان نور باید به شکلی باشد که دانش آموزان و دانشجویان ما وقتی که به مناطق عملیاتی اعزام می شوند باید یه تغییراتی در آنها ایجاد شود و دست پر برگردند و معنی واقعی جهاد و ایثار و شهادت را به خوبی درک کنند.

گفتنی است، این جشنواره با حضور میهمانان کشوری، سردار سلیمانی ، جانشین قرارگاه راهیان نور ، روز دوشنبه 15 مرداد ماه 97 ساعت 9 صبح در مجتمع زاگرس برگزار می شود.

ارسال نظرات