خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به توطئه دشمنان در روزهای اخیر مبنی بر تحریک مردم علیه نظام، گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را بر خلاف هجمه های دشمنان با عزت و شکوه برگزار می کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۳۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش اظهار داشت: نسل ما با گوشت و پوست و با تمام وجود خود بدهکار انقلاب اسلامی است و کسانی که رژیم گذشته را دیده اند، جمهوری اسلامی را به عنوان هدیه ای ارزشمند از طرف خدا می دانند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و شکنجه شدن جوانان آن زمان بود، افزود: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته مایه افتخار است و ما خود را متعهد به آن می دانیم.
خدابخش اثر بخشی تبلیغات اسلامی در دفاع از نظام در برابر تهدیدات دشمنان را بسیار موثر دانست و گفت: با لطف الهی و بصیرت مردم آذربایجان و بویژه تبریز باز هم توطئه دشمنان که بر روی مردم حساب باز کرده اند، خنثی می شود.
استاندار آذربایجان شرقی، استان را در حوادث دی ماه سال گذشته و نیز روزهای اخیر استان سفید معرفی کرد و افزود: باید دست در دست هم دهیم تا از گردنه ها به سلامت عبور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی وجود دارد و وظیفه مسئولان هم تلاش در جهت کاهش مشکلات مردم است که با مدیریت و تدبیر می توانیم از این مسیر عبور کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار داشت: شورای تبلیغات اسلامی 12 مرداد سال 1359 بر اساس نیاز واقعی کشور و به فرمان امام راحل تاسیس شد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بزرگداشت و احیای ارزش های انقلاب و مشارکت جدی در اکثر مناسبت های مذهبی و ملی برشمرد و گفت: امیدواریم استانداری به این شورا عنایت ویژه داشته باشد تا با توجه به حرکت فراجناحی بتوانیم اهداف نظام را پیاده کنیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت های تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد.

ارسال نظرات