خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسین اکبری فرمانده ناحیه شیروان در جمع کارکنان ناحیه گفت: دشمنان نظام برای شکست انقلاب نقشه می کشند و امروز هم با فشار اقتصادی و روانی درصدد اختلاف افکنی بین ملت و دولت هستند.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۳۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار حسین اکبری فرمانده ناحیه شیروان در جمع کارکنان ناحیه گفت: دشمنان نظام برای شکست انقلاب  نقشه می کشند و امروز هم با فشار اقتصادی و روانی درصدد اختلاف افکنی بین ملت و دولت هستند.

اکبری با تاکید براینکه امروزه کشور ما در شرایط حساسی به سر می برد دشمن همت اراده ای دوچندان به کار برده تا برای این ملت مشکل آفرینی کند.

وی عدم توجه به این بازی های روانی و تکیه بر توان داخلی برای مقابله با تهدیدات دشمنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ایرانی تنها نسخه نجات دهنده کشور برای بی اثر کردن توطئه های دشمنان است.

فرمانده ناحیه شیروان گفت: تحریم و تشدید و تجدید آنها بهانه ای شده برای عده ای سودجو و وابسته به افراد خاص تا ضربه نهایی و جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد کنند و میلیارد ها تومان به جیب بزنند و در این میان قشر های فقیر و متوسط جامعه قربانیان چند جانبه نظام اقتصادی کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها