پوربابایی در نشست تربیت وتعالی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد:

هدف منافقین، تجمیع جهان بینی اسلامی با ایدئولوژی مارکسیسمی بود

پوربابایی در جمع شورا وفرماندهان پایگاه‌های تابعه‌ی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد گفت:منافقین از روی ناآگاهی وجهلی که داشتند به دنبال یکسان جلوه دادن نظرات اسلام ناب محمدی ومکتب مارکس در زمینه‌های اقتصادی واجتماعی بودند.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۱۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ پوربابایی در نشست تربیت وتعالی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد که با حضور اعضای شورا وفرماندهان پایگاه‌های تابعه برگزار گردید اظهار داشت: گرایش به مارکسیسم، غرب زدگی، علم زدگی وبه بازی گرفتن آیین اسلام از ویژگی‌های مهم سازمان جعلی منافقین بود که فقط اسلام را به خاطر رسیدن به جایگاه مردمی و به دنبال آن، مطامع وهوس‌های جاه طلبانه خود می‌خواستند.
وی با اشاره به اینکه تفاسیر منافقین از قرآن به گونه‌ای بود که با دانش غربی هماهنگی داشته باشد تصریح نمود: کجروی‌ها وانحرافات این سازمان شوم از جایی شروع می‌شود که تنها مسایلی از اسلام را قبول داشتند که با دانش وعلم روز سازگاری داشته باشد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد درپایان با بیان تغییرات مواضع وعقاید منافقین از مبارزه با رژیم شاه تا مزدوری شیطان گفت: قرآن کریم به منافقین نسبت به مشرکین حساسیت بیشتری دارد؛ چرا که این گروه در ظاهر با مومنین هستند، ولی در باطن از عمل به دستورات دینی سرپیچی می‌نمایند.
ارسال نظرات