بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه درطرح شهید رهنمون به اهالی ۶ روستای حومه غربی بخش دیشموک خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۶۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
مسئول گروه بسیج جامعه پزشکی شهرستانخدمات درمانی رایگان برای اهالی ۶ روستای دیشموک کهگیلویه گفت: خدمات رسانی در مناطق کمتر برخوردار از جمله برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان است.
دکتر تقوی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه هر ماه ۳ گروه پزشکی به منطقه غربی دیشموک اعزام می‌کند افزود: جمعی از پزشکان این شهرستان به روستا‌های سربیشه، ده تل، لاوه پاتل، ده شهید پرواز، دارخیاری و ده رستم اعزام و به ۵۰۰ نفراز مردم این مناطق خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.
خانم شجاعی یکی از این پزشکان گفت: پنجمین بار است در گرو‌های جهادی شرکت می‌کنم و به مردم مناطق کمتر برخوردارخدمات درمانی (فشار خون و نحوه مصرف داروها) ارائه می‌دهم.
خانم اقبالی نسب از دیگر پزشکان این گروه نیز گفت: در این طرح به مردم مناطق بخش دیشموک مشاوره ازدواج، تحصیلی، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی و همسرداری نیز آموزش‌هایی ارائه می‌شود.
وی از عمده مشکلات این منطقه را دغدغه ارتباط با فرزندان، اضطراب و افسردگی والدین عنوان کرد و افزود: راه‌های پیشگیری و مدیریت این بیماری‌ها به بیماران آموزش داده شد.
اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک هم گفت: طرح شهید رهنمون از ۴ سال گذشته در هر ماه ۳ اکیپ پزشکی به مناطق حومه غربی دیشموک، طرح هدف بسیج خدمات رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات