فرمانده نیروی انتظامی گفت: بنده به عنوان خدمتگذار نیروی انتظامی باید بگویم هیچ مشکل امنیتی و ناامنی در کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق انتظامی استان اظهار داشت: قم به جهت وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید و مراکز فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و مقام معظم رهبری تعابیر خاصی برای مردم قم داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت به عنوان بالاترین نعمت را بر عهده دارد، ابراز کرد: باید قدردان مردمی باشیم که با وجود مشکلات و تحریم‌ها بعد از 40 سال هنوز دست از انقلاب و آرمان‌های آن برنداشته‌اند و با آن که کشور بحران‌های فراوانی در شرق و غرب، حتی شمال کشور و 8 سال جنگ تحمیلی را دیده است مردم همچنان پای انقلاب هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه کشور با دست‌ خالی و با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در برابر حمایت‌های کشورهای غربی از عراق در جنگ تحمیلی ایستاد، عنوان کرد: اتفاقات دهه 60 و ترورهای منافقین که برخی از روزها به 50 ترور در 50 نقطه یک شهر در روز می‌رسید باز هم مردم استقامت کردند و پیروز شدند.

وی با اشاره به وقوع فتنه‌های مختلف در کشور در طول تاریخ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این فتنه‌ها امروز نمی‌توانند ستون‌های محکم نظام را بلرزاند و بازهم مردم از این اتفاقات پیروز از میدان خارج خواهند شد، البته نقشه دشمنان پیچیدگی خود را داشته ولی ما نیز اشراف زیادی به مسائل آنان داریم.

اشتری عدم وجود امنیت در برخی کشورهای همسایه را مورد توجه قرار داد و افزود: امنیت حال حاضر کشور قابل‌ مقایسه با کشورهای منطقه نیست و هوشیاری مردم، هدایت‌های مقام معظم رهبری، همکاری دستگاه‌های انتظامی و قضایی سبب ایجاد امنیتی مناسب در کشور شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه مستقیمی در ایجاد امنیت داشته و باید پاسخگو باشد گفت: بنده به عنوان خدمتگذار نیروی انتظامی باید بگویم هیچ مشکل امنیتی و ناامنی در کشور وجود ندارد و ما وظیفه پاسداری از جامعه‌ای با تنوع قومیتی و فرهنگی با وجود مشکلات که حاصل خون شهدا بوده را داریم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: رئیس‌ جمهور آمریکا با عملکردش امروز منفور مردم کشور خود و دنیاست و حرف‌هایی که رئیس‌ جمهور و وزیر خارجه آمریکا و منافقان می‌زنند 40 سال بوده که در حال تکرار است و تا امروز نتیجه‌ای نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه با هوشیاری اجازه نمی‌دهیم دشمنان در داخل و خارج از کشور به اهداف خود برسند اظهار کرد: پیشگیری اولویت نیروی انتظامی بوده و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار دارد و در نهایت پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

ارسال نظرات