خبرهای داغ:
احمد عزتی مددجوی دیروز و کارآفرین امروز با راه‌اندازی یک استخر پرورش ماهی به خودکفایی رسید و برای پدرش نیز ایجاد اشتغال کرد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۲۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

مددجوی دیروز و کارآفرین امروزبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جوان ۳۲ ساله رزنی به‌واسطه کسبی که راه‌اندازی کرده است سه خانواده سروسامان گرفته‌اند و گذران زندگی می‌کنند، این جوان پرتلاش با راه‌اندازی یک استخر پرورش ماهی زمینه اشتغال خود و پدرش را فراهم کرده است.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: پس از به پایان رسیدن دوره راهنمایی به سرکار رفتم و چندین سال در استخر پرورش ماهی برای دیگران کار کرده‌ام، دیگر چم‌وخم کار را کامل آموخته بودم که تصمیم گرفتم مستقل شوم اما سرمایه‌ای برای شروع کار نداشتم.

وی افزود: به پیشنهاد یکی از بستگان با مراجعه به کمیته امداد و آشنایی با خدمات این نهاد مقدس ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال دریافت کردم.

این جوان کارآفرین عنوان کرد: با همراهی پدرم و همدلی خانواده استخر پرورش ماهی کوچکی احداث کردیم که اکنون تبدیل به 5 هزار بچه ماهی و یک‌تن ماهی پروار آماده برای فروش شده است.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده کمیته امداد شهرستان رزن، گفت: کمیته امداد با پرداخت تسهیلات بلندمدت و بدون سود فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی را برای جوانان ایجاد کرده است تا بتوانیم بدون داشتن پشتوانه مالی شغلی را راه‌اندازی کنیم که زمینه اشتغال چند نفر دیگر نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات