سخنگوی کمیسیون قضایی  و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت:ستاد تنظیم بازار نقش موثری در تعدیل قیمت کالاها و جلوگیری از گرانی ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۸۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن نوروزی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت قیمت کالاها در بازار، گفت:گزارش ها حکایت از رشد شدید قیمت کالاها در بازارهای مختلف دارد و اینکه احساس می شود در مجموع هیچ کنترلی بر قیمت کالاها وجود ندارد، طبیعی است اقتصاد خانوارها با وضعیت مذکور ضعیف می شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالاها باید با قیمت مناسب به مردم ارائه شوند، ادامه داد:ستاد تنظیم بازار نقش موثری در تعدیل قیمت کالاها ندارد و این موضوع باعث شده مردم از این وضعیت بازار گلایه انجام دهند.

ضرورت رفع خلاء های قانونی برای ارتقاء نظارت بر بازار

سخنگوی کمیسیون قضایی  و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:خلاء قانونی یکی از دلایل مهمی است که باعث شده نظارت بر وضعیت بازارها ضعیف باشد و بدیهی است باید خلاء های قانونی برای ارتقاء نظارت رفع شود.

سازمان تعزیرات حکومتی یک شهرستان 700 هزار نفری یک نیرو بازرس دارد

نوروزی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،افزود:مشکل ضعف قوانین برای اعمال نظارت موثر باید رفع شود البته در کمیسیون قضایی  و حقوقی مجلس به این موضوع رسیدگی می شود و در نشست مشترک با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مقرر شد پیشنهادات سازمان تعزیرات برای ارتقاء نظارت ها به کمیسیون قضایی  و حقوقی ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی  و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:سازمان تعزیرات حکومتی با کمبود نیرو روبرو بوده بطور مثال اداره تعزیرات حکومتی یک شهرستان با حدود 700 هزار نفر جمعیت، تنها یک نیرو بازرس دارد که بدیهی است نمی توان با این وضعیت، انتظار داشت نظارت ها بصورت موثر اعمال شود.

ارسال نظرات