فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: اصناف و بازاریان همیشه در صحنه دفاع از انقلاب حاضر بوده و مجاهدت کرده اند.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۴۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه حلقه صالحین اصناف و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی شهرکرد برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت: جلسه حلقه صالحین اصناف و بسیجیان این حوزه با بهره گیری از اساتید برتر بسیج در پارک ملت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در این جلسه گفت:  تمام کسانی که در بخش های تولید، توزیع و عرضه فرآورده های مختلف نقش دارند باید منافع خود را به حداقل برسانند تا فشار کاذبی بر قشر آسیب پذیر مردم وارد نشود و تولید به پایداری برسد.

وی، افزود: جامعه صنفی در سراسر کشور در همه مقاطع اقتصادی و اجتماعی با همه توانمندی‌های تخصصی و حرفه ای خود برای آرامش بازار و عرضه مناسب کالاها برای همه آحاد ملت فعال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، ادامه داد: اصناف و بازاریان متعهد و متدین، اوّلین گروهى بودند که به نداى امام در نهضت پاسخ دادند و در ادامه راه انقلاب اسلامی نیز همیشه در صحنه حاضر بوده و مجاهدت کرده اند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، ضرورت هوشیاری اصناف و بازاریان و تلاش برای کاهش فشار به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را خاطرنشان کرد و گفت: توجه به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

گفتنی است؛ اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا پایان بخش این جلسه بود.

ارسال نظرات