حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور گفت: آمریکا و اروپا علف های هرز در کشتزارهای گندم هستند در مقابل بالندگی و اراده استوار ملت ایران، هیچ کاری از پیش نمی برند.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۴۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛  امام جمعه شهرستان خمین در آئین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان خمین  با اشاره به اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : مقابله ابرقدرت ها با ایران به دلیل سیاست صدور انقلاب اسلامی به همه دنیا برای تثبیت اتحاد اسلامی است.

وی در ادامه افزود : صدور انقلاب ایران اندیشه‌ای راهبردی است که پس از انقلاب 1357 در ایران و به وسیله انقلابیون اسلامگرا قوت گرفت. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور ادامه داد: اسلام فرهنگ و منطق دارد و با دعوا، خشنونت و کشتار مخالف است و مانند برخی از جنایتکاران تاریخ قصد از بین بردن هزاران نفر را با بمب های شیمیایی ندارد.

وی گفت: صدور انقلاب اسلامی رویکردی برای مقابله با جنایت ها، ظلم ها و آدم کشی ها در قالب یک امت واحده اسلامی است.

وی اظهارداشت: آمریکا و اروپا علف های هرز در کشتزارهای گندم هستند در مقابل بالندگی و اراده استوار ملت ایران، هیچ کاری از پیش نمی برند.

خطیب جمعه خمین ادامه در داد گفت: استکبار در برابر صدور انقلاب، تمام نیروهای خود را در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ضربه زدن به اسلام و نظام به کار گرفته است.

حجت الاسلام حسینی پور به طلاب توصیه کرد: طلاب باید هدف از ورود به حوزه‎‏های علمیه را بدانند و خدمت به دین خدا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

در حوزه علمیه خمین 100 طلبه مقدماتی، سطح یک و سطح 2 مشغول تحصیل هستند و در سال تحصیلی جدید 13 طلبه به این تعداد افزده شده است .

طلبه های جدید الورود با طی کردن دوره های 10 روز آموزشی در خمین و اراک با کسب نمره کافی برای ورود به حوزه آماده می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات