خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان رشد و پویایی جامعه را در گرو وجود فضای رسانه‌ای پویا و فعال دانست و گفت: در جامعه‌ای که فضای رسانه‌ای مرده داشته باشد آن جامعه به عقب بر می‌گردد و به همان نسبت پویایی جامعه خبری، جامعه را با نشاط و پویا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۰۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

رشد و پویایی جامعه در گرو وجود فضای رسانه‌ای پویا و فعالبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت هفته خبرنگار در چهارمین روز از این هفته، رئیس و اعضای هیئت مدیره‌ خانه مطبوعات استان و جمعی از اصحاب رسانه با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان با حضور در دفتر ایشان دیدار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این دیدار با گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار و یاد و خاطر ه شهید «محمود صارمی»، به تلاش‌های اصحاب رسانه در راستای رشد و پویایی جامعه اشاره و عنوان کرد: نگاهی که در جامعه به خبرنگار می‌شود نگاه دست بالایی است که به طور قطع باید این چنین باشد.

علیرضا درویش نژاد به تاکید بر ضرورت وجود خبرنگار در راستای پویایی جامعه بیان کرد: معتقدیم ضرورت وجود خبرنگار به عرصه پویایی جامعه، اصلاحات در رفتار مدیران است چراکه خبرنگاران نقش بسزایی در تغییر اصلاحات رفتاری و حاکمیت و مدیران هر جامعه‌ای بر عهده دارند.

وی با اشاره به نقش خبرنگار در ایجاد پل بین مردم و مسئولین افزود: خبرنگاران در رساندن پیام توده‌ها و اقشار مختلف جامعه در پیوند با تعاملات حکومتی و حاکمیتی نقش جدی ایفا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان رشد و پویایی جامعه را در گرو وجود فضای رسانه‌ای پویا و فعال دانست و یادآور شد: در جامعه‌ای که فضای رسانه‌ای مرده داشته باشد آن جامعه به عقب بر می‌گردد و به همان نسبت پویایی جامعه خبری، جامعه را با نشاط و پویا می‌کند.

در ادامه این مراسم مجید ملکیان رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان همدان به ارائه گزارشی از روند کار مطبوعات در استان همدان پرداخت .

همچنین در این مراسم آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خبرنگاری و نویسندگی از مقدس‌ترین شغل‌ها است، بر ضرورت خبررسانی و اطلاع رسانی به موقع تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات