خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم/ جهادگران بسیج سازندگی رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هی کشوری نیست.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مدیران بسیج سازندگی استان ها، گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه‌های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هیچ کشور و دوران دیگری نیست.

سردار غیب پرور با اشاره با اهمیت کار یگان‌های مختلف در جنگ تحمیلی، گفت: در زمان جنگ همه رزمندگان از جایگاه و منزلت بالایی در بین مردم و مسئولان برخوردار بودند، اما برخی ها مثل رزمندگان اطلاعات عملیات، شناسایی و تخریب جلوه و شخصیت خاصی داشتند. منشاء محبوبیت این مجاهدان، پیشگامی در نبرد با دشمن بود. بنده باور دارم که رزمندگان و جهادگران بسیج سازندگی در حال حاضر هم در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن افزود: امروز وضعیت اقتصادی کشور به دو علت دچار آسیب شده است. دلیل اول دشمنی های دنیای زر و زور و استکبار است که روز به روز به آن افزوده می‌شود. انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هیچ کشور و دوران دیگری نیست.

سردار غیب پرور دلیل دوم را نظام مدیریتی در کشور دانست و افزود: خداوند متعال همه ثروت ها را به ما داده است مثل سرمایه انسانی بی نظیر- معادن معدنی -انرژی –جنگل و ... چرا این توانمندی ها بکار گرفته نمی شود؟ ما هیچ چیزی برای زندگی سالم و کامل کم نداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: در کشور و به ویژه در شرایط فعلی اگر مدیریت به مدیریت جهادی و انقلابی تبدیل شود، مشکلات حل خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار