بیانیه سپاه آذربایجان شرقی در آستانه روز خبرنگار؛
سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی یکی از مناسبت های پر برکتی است که در این روز رسانه‌های بالنده جامعه مورد احترام و تعظیم مردم قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۰۴۳۱۷۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

رسالت خبرنگار رسالت انبیا/ خبرنگاران افسران جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به یقین ایمان و تعهد رساترین فریاد قلمش بود که توانست در راه ایفای رسالت خویش و با نثار خون پاک خود، فریاد مظلومیت مردم خسته از جنایات ضد بشری طالبان و سلفی گران مزدور استکبار را به گوش جهانیان برساند.

روز خبرنگار فرصتی فرصت گرانبهایی است برای پاسداشت مقام شامخ مردان و زنان فرهیخته همچون شهیدان صارمی، غلامحسین حیدرنیا، مجید جباری، شهید علی اکبر خراسانی و دیگر شهدای عرصه اطلاع‌رسانی، که در راه روشنگری نسل ها و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را نثار جانان کردند.

رسالت خبرنگار امتداد رسالت انبیاست و در این راه باید امانت داری و عدالت در امر خبررسانی را به دور از حب و بغض و تنها برای تنویر افکار عمومی، سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

یقینا خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که از افسران خط مقدم جنگ نرم محسوب می شوند، هیچ گاه در انجام مسئولیت دینی و انسانی خود دچار شک و تردید نشده، مرعوب ارعاب،تهدید و وسوسه تطمیع نمی شوند. این عده قداست قلم را پاس داشته و برای حفظ حرمت آن حتی از بذل جان خویش ابایی ندارند.

 فرماندهان پایوران و پیشکسوتان سپاه عاشورا به میمنت حلول حلول این روز مبارک و ضمن تبریک روز خبرنگار، رجاء واثق دارند، اصحاب قلم و رسانه به عنوان بازوی پرتوان، همواره در اعتلای جامعه اسلامی و لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، ساعی و تلاشگر بوده و سربازان سبز پوش آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف را از مساعدت های خود برای رسیدن به اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی دریغ نکنند.

ارسال نظرات