مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس از طریق امر به معروف و نهی از منکر حفاظت و تقویت می شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۱۱۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

سرهنگ پاسدار عزیز الله صباحی، مسئول حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و  بسیج  استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: در عصر حاضر که دشمن از هر طریق  قصد نفوذ فرهنگی در دنیای اسلام را دارد باید توجه به امر به معروف و نهی از منکر دو چندان  شود.
 
وی افزود: به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات متعددی از جمله برگزاری یادواره شهدا و جمع آوری اسناد و مدارک باقیمانده از شهدا در جهت حفظ ارزش‌های نظام اجرایی شده است.

صباحی تصریح کرد: اینگونه برنامه‌ها با زنده کردن نام و یاد شهدا و رشادت‌های آنان تاثیر بسزایی در پایداری انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام دارد و به ترویج شعائر دینی کمک می کند.
 
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: افرادیکه به ترویج امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند، ابتدا باید این مهم را به صورت فردی انجام دهند تا مفاهیم آن رفته رفته از فرد به جامعه منتقل شود.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد : هر فرد باید تلاش کند تا معروفات را بشناسد و خود را در قبال این فریضه مهم مسئول بداند.
ارسال نظرات