پنجمین پاسداشت زنان مجاهد و مبارز انقلاب در استان چهارمحال و بختیاری با عنوان لشگر فرشتگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین دوره یادواره مجاهدان، ایثارگران و شهدای زن در استان  با عنوان لشگر فرشتگان خبر داد.

حسن صمدزاده افزود: لشگر فرشتگان یکی از برنامه های محوری اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان در حوزه دختران و بانوان می باشد.

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف الگو سازی، گرامیداشت و قدردانی از مقام والای مادران و همسران شهدا و جانبازان ، زنان مجاهد ومبارز انقلاب انجام می شود گفت: این همایش همزمان در تمام استان های کشور در حال برگزاری است، که استان چهارمحال و بختیاری  نیز میزبان پنجمین دوره از این همایش خواهد بود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از حضور زنان مجاهد و مبارز انقلاب اسلامی و همچنین مادران شهدای دانش آموز  استان به عنوان میهمان های ویژه این برنامه خبر داد و گفت: تلاش شده تا با حضور مادران شهدای دانش آموز استان در این برنامه به طور ویژه به استقبال مادران و همسران شهدا و جانبازان که نقش مهمی در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب داشتن خواهیم رفت.

صمدزاده با بیان اینکه شهرستان های شهرکرد، اردل و شلمزار میزبان این همایش خواهند بود گفت: همایش لشگر فرشتگان طبق زمانبندی ذیل برگزار خواهد شد.

شهر اردل: یک شنبه، ۱۴ مرداد، ساعت ۱۶٫۳۰ الی ۱۹ حسینیه امام رضا (علیه السلام).

شهر شلمزار: دوشنبه، ۱۵ مرداد، ساعت ۱۶ الی ۲۰ دارالقرآن الکریم.

شهر شهرکرد: سه شنبه، ۱۶ مرداد، ساعت ۱۶٫۳۰ الی ۲۰، سازمان تبلیغات اسلامی.

گفتنی است؛ لشگر فرشتگان مجموعه فعالیت دختران دانش آموز عضو انجمن های اسلامی است که در قالب تیم های سرگذشت پژوهی خاطرات و سرگذشت زندگی زنان مجاهد و مبارز انقلاب اسلامی را جمع آوری می کنند.

ارسال نظرات