خبرهای داغ:
شهردار تبریز در آیین رونمایی از کتاب «سبوی ساقی» گفت: توجه به حوزه فرهنگ توسط شهرداری تبریز امر ضروری و غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۵۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با بیان اینکه شهرداری تبریز به تمامی حوزه های کاری ورود کرده است، اظهار کرد: شهرداری در حوزه های مختلف اعم از بحث های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و سایر بخش ها ورود پیدا کرده و امروز شاهد حمایت شهرداری از تمامی قهرمانان ورزشی هستیم و همچنین شهرداری تبریز حامی بسیاری از چهره های فرهنگی و اجتماعی شهر است.

وی با بیان اینکه ورود به بحث فرهنگ توسط شهرداری تبریز امر ضروری است، ادامه داد: بیشترین مسائل و مشکلات شهری با توجه به مسئله فرهنگ حل شدنی است به طوری که می توان به جای احداث میدان، زیرگذر و روگذر و توجه به مسائل سخت افزاری با آموزش های شهروندی بسیاری از مشکلات شهری از جمله معضل ترافیکی را حل کرد.

شهین باهر توجه به مسئله فرهنگ را جزو اولویت های شهرداری عنوان کرد و گفت: اخیرا بخشنامه ای مبنی بر حذف معاونت فرهنگی به شهرداری ها ابلاغ شده که باید تمامی مدیریت های شهری معاونت های فرهنگی خود را حذف کنند؛ در این حالی است توجه به بخش فرهنگ توسط شهرداری نیاز جامعه امروزی و امر ضروری و غیرقابل انکار است.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: شهرداری تبریز از تمامی افراد نخبه در تمامی حوزه ها حمایت خواهد کرد.

در ادامه این آیین، مسعود برزگر جلالی، نویسنده کتاب مجموعه مقالات سبوی ساقی اظهار کرد: این کتاب شامل 201 مقاله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که طی 10 سال گذشته به مسائل و مشکلات استانی در نشریه ساقی پرداخت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز حامی حرکت های فرهنگی است، ادامه داد: شهرداری تبریز همواره حامی فعالیت های فرهنگی همکاران خود بوده که امیدواریم با چنین حرکات فرهنگی شاهد حل برخی از مسائل و مشکلات جامعه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها