رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان خبر داد:
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: کار ثبت نام سال تحصیلی جدید در 13 مرکز دانشگاه علمی و کاربردی استان از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۵۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی سیستان و بلوچستان، حبیب الله سالارزهی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، گفت: کار ثبت نام سال تحصیلی جدید دانشگاه علمی و کاربردی در نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود در این دوره در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام نداریم.

وی با اشاره به اینکه نحوه اطلاع از رشته‌های موجود در آدرس اینترنتی فوق به نشانی sb.uast.ac.ir میسر شده است، افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۳ مرکز علمی و کاربردی استان به جدب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌پردازند.

سالارزهی تصریح کرد: در مقطع کاردانی، رشته‌هایی از جمله مدیریت امور اداری، حقوق ثبتی، مدیریت امور بیمه و در مقطع کارشناسی نیز رشته‌هایی نظیر مدیریت شعب بانکی، حسابداری، مدیریت امور فرهنگی  در مراکز علمی کاربردی تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام قطعی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در زمان‌های مقرر انجام خواهد شد و ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با تاکید بر اینکه شهریه دریافتی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید حداکثر ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت، گفت: البته این میزان برای گروه صنعت و کشاورزی حداکثر ۱۰ و برای گروه‌های مدیریت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر حداکثر ۵ درصد خواهد، در واقع میزان رشد شهریه دریافتی از دانشجویان در سال تحصیلی جدید بسیار کمتر از نرخ تورم خواهد بود.

وی افزود: در سال جاری با طراحی هشتگ علمی_شو_کاربردی_شو تلاش کردیم تا مهات آموزی را در بین نسل جوان گسترش دهیم.
ارسال نظرات