خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 13 مرداد ماه شهروندان 559 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 19 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۷۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

انجام 19 عملیات توسط آتش نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 13 مرداد ماه، 10 عملیات اطفای حریق و 9 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 13 مرداد ماه شهروندان 559 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 19 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 145 تماس اشتباه و متاسفانه 380 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 10 مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در جورقان، حریق باغ در قاسم آباد، حریق مخروبه در جعفر طیار، حریق ضایعات در میدان امام حسن (ع) و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم، سعیدیه، بلوار بعثت، جاده شورین، شهرک بهشتی و سبدبافان بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین 9 مورد عملیات امداد و نجات شامل 5 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شکریه، شهرک فرهنگیان، شهرک مدنی، بلوار بعثت و شهرک بهشتی، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت، نجات حیوانات در میدان بار، عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط درخت در بلوار شهرداری و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در بلوار امام خمینی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد 10 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات