مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

باید ارزش‌های دینی در فضای فرهنگی موجود تقویت شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دخالت‌های آمریکا در کشور‌ دستاوردی به جز نا امنی ندارد و بسیاری از نا امنی‌های امروز در کشور‌های اسلامی ناشی از همین دخالت‌ها است.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۷۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تکریم و تودیع مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه که در سپاه میرجاوه، گفت: امروز برخی از ملت‌ها در منطقه دست به اقداماتی زده اند که به ضرر خود دولت‌ها و آمریکا تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، ایستادگی در مقابل استکبار احترام به بشریت است، افزود: مردم ایران همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس درمقابل زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کردند، اکنون نیز با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) ترفنند‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

طهرانی زاده  تصریح کرد: آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند بکند، ایران کشوری مستقل قوی و همیشه پیروز است و به عنوان یک الگو بین دیگر کشور‌ها مطرح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فضای فرهنگی باید مراقبت شود و باید راهکار‌هایی تدوین شود تا ارزش‌های دینی در فضای فرهنگی موجود تقویت شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دخالت‌های آمریکا در کشور‌ دستاوردی به جزء ناامنی ندارد و بسیاری از ناامنی‌های امروز در کشور‌های اسلامی ناشی از همین دخالت‌ها است.
 
کفتنی است،  در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام اکبر زاده تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی کوچکزایی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه منصوب و معرفی شد.
ارسال نظرات