فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج:

اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی تنها با همکاری یک نهاد امکانپذیر نیست و دیگر دستگاهها نیز باید مشارکت نمایند.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

سروان پاسدار روح الله زمانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در بحث اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی همکاری نمایند تا شعار بتوانیم را برای ماندگاری این حرکت اعتقادی فراهم کنیم.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه‌های مختلف با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت کمک شایانی به حفظ ارزش‌های دفاع مقدس می‌کند و نسل جوان را با فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌کند.

زمانی نیا تصریح کرد: مناطق عملیاتی جغرافیای مقدس این سرزمین هستند که در آنها ایمان، اعتقاد قلبی، شجاعت و رشادت موج می‌زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تصریح کرد: جوانان باید با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری نقشه راه را از بیراهه تشخیص دهند و در مقابل دشمن هوشیار باشند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: خواهران و برادران بسیجی با حضور خود در مناطق عملیاتی ایستادگی در برابر دشمنان را می‌آموزند و دستاورد این مقاومت که همان عزت و آبرو است را ارج می‌نهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار