حجه الاسلام جعفری اظهار داشت: دولت و قوه قضاییه روزانه همانند خواندن نمازهای روزانه ۵ مرتبه به مردم  گزارش  بدهند و مسئولین از خدا بترسند نه از آمریکا
کد خبر: ۹۰۴۲۹۰۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجه الاسلام عباس جعفری امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز این هفته پس از توصیه به تقوای الهی گفت:در هفته گذشته شاعد افتتاح ساختمان های مناطق زلزله زده توسط دکتر تابش مسئول بیاد مسکن انقلاب اسلامی و دکتر فدایی سرپرست استانداری کرمان بودیم و لذا از مسئولین می خواهیم که به مردم تسهیلات بیشتری بدهند.
در ادامه خطیب جمعه کوهبنان از ریاست محترم دادگستری جناب آقای میرزایی و همکارانشان جهت نظارت بر مراکز تجاری و اصناف تقدیر و تشکر نمودند.و همچنین از مسئولین می خواهیم که با دستگاه های قضایی همکاری کنند.
عباس جعفری ادامه داد: با توجه به زلزله شهرستان کوهبنان، گروه های جهادی  مختلفی به این شهرستان جهت خدمات رسانی در کارهای عمرانی و فرهنگی سفر کردند و از همه این گروه های جهادی تقدیر و تشکر می کنم. و حل وضعیت نابسامانی و مشکلات اقتصادی در دست ۳ نفر می باشند. ریاست محترم جمهور، ریاست محترم قوه قضاییه، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور محترم باید حرکت بزرگی انجام دهد و از کابینه پیر خود جلوگیری کند و جهادی مشکلات را حل نمایند و رییس جمهور محترم از یاران بعد از انقلاب دهه ۶۰ و ۷۰ استفاده نماید و تیم اقتصادی دولت باید تعویض شود و مجلس شورای اسلامی  نباید زود قانع شوند و الان مجلس برای استیضاح نمایندگان را دعوت می کند ولی سریع استیضاح برطرف میشود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم هستند و نماینده دولت نیستند و نمایندگان بسمت مردم بیایند. وی افزود: ۱۹۳ نفراز نمایندگان خواستار تغییر کابینه شده اند و امیدوارم بقیه نماندگان نیز در این خواستار تغییر کابینه شرکت کنند.و سه قوا به صورت جهادی تمام مشکلات را حل کنند و قوه قضاییه با تمام قاطعیت با متخلفان برخورد کند.حجه الاسلام جعفری در پایان افزود: دولت و قوه قضاییه روزانه همانند خواندن نمازهای روزانه ۵ مرتبه به مردم  گزارش  بدهند و مسئولین از خدا بترسند نه از آمریکا.

ارسال نظرات