یک تولید کننده بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

تولیدکنندگان در برخورد با مشتری باید منعطف باشند

عل اکبر حاج جمهوری گفت: تولیدکنندگان در برخورد با مشتری باید منعطف باشند ژاپنی ها مردمی تندخو ، خشک و جدی هستند اما در برخورد با مشتری و آن جا که منافع اقتصادی شان ایجاب می کند بسیار منعطف عمل می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۲۸۸۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

علی اکبر حاجی جمهوری یک تولید کننده بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: موفقیت در کسب و کار به نوعی با زمینه های فرهنگی و اقتصادی و سنتی هر ملل ارتباط دارد. برخی ملل اصولا توان جلب و حفظ مشتری را ندارند.

وی با بیان اینکه  تولیدکنندگان در برخورد با مشتری باید منعطف باشند افزود: ژاپنی ها مردمی تندخو ، خشک و جدی هستند اما در برخورد با مشتری و آن جا که منافع اقتصادی شان ایجاب می کند بسیار منعطف عمل می کنند.

این تولید کننده بسیجی در خاتمه افزود: تولیدکنندگان باید مدیریت ارتباط مشتری را به عنوان یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباط موثر با مشتری برای سودآوری بیشتر بدانند ومشتری محوری موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر می شود. لذا تولید کننده ای که از این فناوری استفاده می کند دارای رهبری استراتژی و فرهنگ اقتصادی است.

 

ارسال نظرات