سلیمی:

دولتی‌ها هر کدام بر طبل خود می‌زنند

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: دولت رفتار عجیب و غریبی دارد،‌ مثلاً آقای جهانگیری می‌گوید ما نمی‌توانیم ارز را آزاد کنیم و از طرفی وزیر صنعت می‌گوید باید ارز را آزاد کنیم!‌
کد خبر: ۹۰۴۲۸۷۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به سوء مدیریت اقتصادی دولت در شرایط فعلی اظهار داشت:  دولت متأسفانه دچار یک نوع تناقض درونی شده است.

وی افزود: هر کسی در دولت بر طبل خود می‌زند؛‌ آقای جهانگیری از یک طرف می‌گوید یارانه سه دهک حذف شود و از آن طرف نوبخت می‌گوید نمی‌توانم حذف کنم، از طرفی رئیس جمهور می‌گوید اسامی کسانی که ارز 4200 تومانی گرفته‌اند در سامانه ثبت شود اما آقای شریعتمداری می‌گوید نمی‌توانیم لیست همه متخلفان را منتشر کنیم.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: دولت رفتار عجیب و غریبی دارد،‌ مثلاً آقای جهانگیری می‌گوید ما نمی‌توانیم ارز را آزاد کنیم و از طرفی وزیر صنعت می‌گوید باید ارز را آزاد کنیم!‌ در واقع این رفتارهای غیرهماهنگ در دولت انعکاس خوبی در جامعه ندارد. 

سلیمی همچنین خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که اینها بنشینند و با هم صحبت کنند،‌ اینجا محل سخنرانی نیست که هر کس بخواهد هر چیزی بگوید، دولت باید این مسائل را هماهنگ کند اصلاً وظیفه دولت همین است.

وی در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد که اگر آقایان آنجا فرصت نمی‌کنند با هم حرف بزنند ما در مجلس حاضریم به دولتی‌ها اتاقی بدهیم تا در آنجا هماهنگ شوند و آنگاه در جمع خبرنگاران صحبت کنند.

ارسال نظرات