خبرهای داغ:
رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین:

از هرطرحی درراستای مقابله با موقوفه خواری استقبال می کنیم

جلسه هم اندیشی اداره کل منابع طبیعی ، ثبت اسناد و املاک و اوقاف قزوین به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان های اوقاف و امورخیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد واملاک کشور جلسه هم اندیشی با حضور مدیران کل و معاونین و کارشناسان سه نهاد در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.
مسعود کرمی رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزاری این جلسات را مؤثر دانست و اظهار کرد: هرگونه جلسه، هم اندیشی، تعامل و همکاری که در راستای توسعه و ترویج وقف انجام پذیرد و باعث صیانت از موقوفات و جلوگیری از دست اندازی و موقوفه خواری شود را مشتاقانه استقبال می کنیم.
وی افزود: این جلسه در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری فی مابین سه سازمان صورت پذیرفت که با بررسی و تصمیم گیری در خصوص موارد اختلافی در آینده ای نه چندان دور شاهد حل آن خواهیم بود و در کل جلسه مؤثر و مفیدی بود.
رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تشریح کرد: طی این جلسه علاوه بر بررسی و تصمیم گیری و ابلاغ تصمیمات اخذشده به دوایر مربوطه، مقرر شد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری نقشه های UTM موجود خود را جهت استفاده و بهره برداری در اختیار یکدیگر قرار دهد همچنین برای ارتباط و تعامل بیشتر بین دو دستگاه مقرر شد هر هفته جلسه ای با حضور معاونین، کارشناسان و روسای ادارات تابعه دو دستگاه و به صورت گردشی در سطح ادارات تابعه شهرستان های استان برگزار شود.
وی ادامه داد : همچنین در این جلسه در خصوص تعیین تکلیف نحوه صدور اسناد اراضی تعیین تکلیف شده و حل وفصل اراضی اختلافی در خشکچال و شفیع آباد و چنگوره بحث و تبادل نظر شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها