امام‌جمعه شهر هرات در جمع همسران جانبازان گفت: ایثارگران واقعی شما هستید که با صبر و شکیبایی از یادگاران دوران دفاع مقدس پرستاری می‌کنید.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت‌الاسلام جعفری امام‌جمعه شهر هرات در دیدار با جمعی از همسران جانبازان شهرستان خاتم با اشاره به روحیه ایثار و ازخودگذشتگی همسران جانبازان و ایثارگران گفت: ایثارگران واقعی شما هستید که با صبر و شکیبایی از یادگاران دوران دفاع مقدس پرستاری می‌کنید.
امام‌جمعه هرات تصریح کرد: هرچند پرستاری کاری سخت، شاق و پرزحمت است که استمرار آن موجب فرسودگی جسم و روح پرستاران می‌شود، ولی وقتی این توفیق خدمت به کسانی باشد که درراه اعتلای میهن اسلامی و حفظ امنیت و آسایش کشور بخشی از سلامتی خود را تقدیم کرده‌اند، اجر و مزد بالایی نزد حق‌تعالی خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید نسبت به همسران جانبازان توجه ویژه‌ای داشته باشند و برنامه‌های لازم برای رفاه این عزیزان در دستور کار قرار دهند تا بخشی از زحمات طاقت‌فرسای آنان جبران شود.
حجت‌الاسلام جعفری بیان بخشی از مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: بعضی از این همسران، جانباز را با همین جانبازی‌اش قبول کردند و بعضی‌شان جوان رعنایی را که با او ازدواج کردند، ناگهان دیدند بخشی از جسمش از بین رفته و باز قبول کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
ارسال نظرات