حاج محمود زارع خاطرنشان کرد:ایجاد روحیه داخلی وامید وهم بستگی در بین مردم وحمایت وروشنگری از ادراک عمومی در زمینه مذاکره با آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۸۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور بالابردن بینش سیاسی کارکنان وبه همت مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه ثارالله یزد نشست سیاسی صبح امروز درناحیه ثارالله برگزار شد.
در این نشست حاج محمود زارع کارشناس مسائل سیاسی پیرامون جنگ اقتصادی درکشورووضعیت منطقه و تهدیدات دشمنان به سخنرانی پرداخت .
وی اظهارداشت :چون دشمن درتهدیدات سخت نتوانست موفق شود لذا ازطریق جنگ نرم وارد شده وجنگ اقتصادی را درکشور رابوجود اورده است واین به این معناست که قدرت و منابع لازم برای جنگ رودررو را با ایران ندارد.
زارع در ادامه افزود: دشمن امروز مؤلفه های فشار برایران را در دستور کار دارد و استراتژی تحریم و بوجود آوردن نارضایتی دربین مردم وهمچنین ایجاد دوقطبی بین نظام ومردم و نشاندن ایران پشت میز مذاکره بدون پیش شرط و در نهایت تسلیم ایران از اهداف آنها ست.
این کارشناس مسائل سیاسی درپایان به پایوران خاطرنشان کرد:ایجاد روحیه داخلی وامید وهم بستگی در بین مردم وحمایت وروشنگری از ادراک عمومی در زمینه مذاکره با آمریکا و روشن و اشنا نمودن مردم ازمشکلات داخلی کشور ازوظایف امروز شما می باشد.



ارسال نظرات