خبرهای داغ:
امام جمعه اصلاندوز:

مسئولان به فکر رفع مشکلات کشاورزان شرق و غرب دره رود اصلاندوز باشند

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به مشکلات کشاورزان و باغداران روستاهای شرق و غرب دره رود گفت: امید است مسئولان برای رفع مشکلات کشاورزان اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت‏ اللَّه سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران به فرمان امام راحل به اهمیت و جایگاه نمازجمعه از دیدگاه آیات و روایات اشاره کرد و گفت:نماز جمعه از عبادات مهم و تاثیرگذار در اسلام است و اولین اقدام پیامبر(ص) بعد از هجرت به مدینه اقامه نماز جمعه بود.

وی نمازجمعه را یک کار فرهنگی بسیار ارزشمند دانست و گفت:در طول ایام هفته، روز جمعه از فضیلت بیشتری نسبت به روزهای دیگر برخوردار است و ترک نماز جمعه موجب گناه می شود.

امام جمعه اصلاندوز نمازجمعه را نماز وحدت،محل حضور اجتماع عظیم مردمی،سنگر دفاع از نظام اسلامی،مایه امید برای مردم و مسئولین و مایه یأس وناامیدی دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد:نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب همواره محلی برای هوشیاری و آگاهی‏ بخشی به مردم و نیز مکانی برای تزکیه نفس و خشوع و خضوع در برابر ذات خداوندی بوده و هست.

حجت الاسلام اسدزاده از رییس و اعضای ستاد نماز جمعه اصلاندوز،مسئولان،هیات امنای مساجد،نهادهای نظامی و انتظامی و بسیج و سایر در امر برگزاری هرچه با شکوهتر و امنیتی نمازجمعه این شهر قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به دیدار اخیر سفیران،کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه با رهبرمعظم انقلاب گفت:مقام معظم رهبری در این دیدار تامین و حفظ منافع ملی به معنای حقیقی را هدف اصلی سیاست خارجی خواندند.

وی در ادامه به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و گفت:پس از قطعنامه ۵۹۸ منافقین کوردل و ارتش عراق بدستور صدام به ایران حمله کردند و میخواستند سه روزه به تهران بیایند که با حضور مردم،ارتش و سپاه در یک منطقه محاصره شده و تار و مار شدند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به سخنان روز گذشته سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات رمضان استان همدان،از بیانات صریح و شجاعانه فرمانده سپاه قدس نسبت به تهدیدات توییتری ترامپ رییس جمهور آمریکا بر علیه رییس جمهور و ملت ایران قدردانی کرد و سخنان وی را نشان از اقتدار نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین بااشاره به مشکلات کشاورزان و باغداران روستاهای شرق و غرب دره رود از نبود آب و خشکی رودخانه دره رود گفت:علیرغم رهاسازی آب از سد سبلان بعلت کشت برنج در بالادستی آب رودخانه به اهالی روستاها نمی رسد که امید است مسئولان برای رفع مشکلات کشاورزان اقدام کنند.

وی در پایان به اشاره به قطعی روزانه برق و آب در کشور از مردم اصلاندوز و روستاهای حومه خواست در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا مشکلی در آینده نداشته باشیم.

گفتنی است،در بین الصلاتین نماز جمعه از سوی هیات امنای مسجد جامع و ستاد نماز جمعه اصلاندوز به پاس تلاشهای چندین ساله حجت الاسلام اسدزاده هدایایی به رسم یادبود به امام جمعه اصلاندوز داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات