خبرهای داغ:
سی امین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۴۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: این مسابقات در مرحله استانی و با حضور حدود 600 نفر از جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران برگزار شد که شرکت کنندگان در گروه فرزندان شاهد و ایثارگر در 2 گروه 16 تا 22 سال و بالای 22 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سید علی محمدی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در رشته های تفسیر، مفاهیم، حفظ، قرائت، ترتیل و تحقیق با یکدیگر به رقابت می پردازند و نفرات برتر هر گروه به مسابقات کشوری که آبان ماه در مشهد مقدس برگزار می شود راه می یابند.

رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز اظهار داشت: این مسابقات در مرحله شهرستان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد و شرکت کنندگان شاهد و ایثارگر استان در این مرحله با عموم افراد جامعه به رقابت پرداخته و به مرحله استانی راه یافتند.

فاطمه بکتر در ادامه بیان کرد: از مهمترین ویژگی های این دوره از مسابقات می توانیم به ارتقاء سطح کیفی آن اشاره کنیم آن چنان که امسال برای نخستین بار، برگزیدگان این مسابقات در مرحله استانی، پیش از راه یابی به مرحله کشوری از آموزش های تخصصی بهره مند می شوند و به ازای هر یک از منتخبین یک پشتیبان در نظر گرفته می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها