فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

دو تن و ۵۷۴ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب شرق کشور کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۵۷۴ کیلوگرم مواد افیونی، و دستگیری ۲ قاچاقچی حرفه ای، در درگیری مسلحانه یگان‌های عملیاتی پلیس در جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۴۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به خبری در خصوص جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان در محور«سراوان - ایرانشهر»دست یافتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت گشت زنی در محور مذکور به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس مشکوک و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس فرار کردند و پس از طی مسافتی به ناچار خودرو‌ها را در حاشیه جاده رها و با استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها یک تن و ۴۲۹ کیلوگرم حشیش و ۶۴۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا با کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی دیگر از شهر‌های مرزی به مرکز استان، تیمهای عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پس از تحقیقات گسترده، سرانجام به اطلاعاتی در خصوص تردد قاچاقچیان در محور«لادیز - کورین» با یک دستگاه سواری زانتیا دست یافتند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس در این محور، خودرو مورد نظر را با ۲ سرنشین شناسایی و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند و پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه با آتش پرحجم پلیس، زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش، ۴ تیغه خشاب و دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه، بیان داشت: در بازرسی انجام شده از خودرو، ۴۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۵ کیلوگرم هروئین، ۹ کیلو شیشه و ۸ کیلوگرم مرفین کشف شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار