مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه کمیجان باحضور سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از پاسداران وبسیجیان و مسئولان شهرستانی در حسینیه شهید حججی ناحیه کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به فعالیت‌های همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و بین‌المللی و فرهنگی... افزود: سپاه پاسداران از یادگاران ارزشمند امام راحل(ره) امروز به عنوان یک نهاد مقدس حامی مستضعفین جهان بوده  و خاریست در چشم دشمنان وایادی استکبار که بااهداف شوم خود قصد شرارت  وظلم در منطقه وجهان را دارند.

سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده خاطر نشان کرد:حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن رسالت اصلی سپاه است،برخلاف آنکه تصور برخی فقط بعد نظامی است سپاه با عملکردی جهادی در همه زمینه ها از جمله سازندگی ومحرومیت زدایی،فرهنگی ،اقتصادی و... در این میادین حضوری انقلابی داشته  وخواهد ایستاد.

وی افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شجره طیبه اسلام   امروز به همراه سایر نیروهای مسلح باعزمی راسخ  در مناطق مختلف مرزهای کشور و حتی  بصورت مستشاری درکشورهای منطقه در برابر فتنه‌انگیزی‌های مستکبرین عالم و عوامل دست نشانده آنان مانند گروه‌های تروریستی داعش، القاعده و... مقابله می کند و از نظام وکیان ایران اسلامی دفاع می کند  و خون خود را در این راه نثار می‌کنند که باید این ها به عنوان یک اسطوره وارزش در تاریخ این ملت ثبت شود.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهدا مقربان پیشگاه الهی هستند، افزود: امام خمینی (ره) با روش و مشی خود راه خدا را درمیان امت اسلام زنده کرد و این شهدایند که برای رضای خدا از همه تعلقات گذشتند و اسلام را زنده نگه داشتند و دنیای استکبار بدانند که شهدا زنده اند چرا که این نهضت اسلامی برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است و در طول این ایام همواره بادشمنی ودسیسه ها ی متعدد ، درصدد براندازی وضربه زدن  بودند که بامدد حق تعالی تیرشان به سنگ خورده است.

 وی در پایان خاط نشان کرد:ملتی و جامعه ای که در خط و پیرو ولایت باشد ضرر نخواهد دید، در طول سال های پس از انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار خود را حرکت در مسیر ولایت و همراهی و حرکت پشت سرولایت مطلقه فقیه میداند  و در این راه ذره‌ای کم نگذاشته  و نخواهد گذاشت.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ دوم پاسدار علیرضامهدی در مدت مسئولیت خود طی حکمی سرهنگ دوم  پاسدار نعمت الله کمیزی را به عنوان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کمیجان معرفی نمود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات