مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:

کسب مقام سوم کشوری توسط مددجوی کمیته امداد مهرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان گفت: کوثر سپاهی نوجوان دونده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مهرستان در رقابت های کشوری موفق به کسب عنوان سوم این مسابقات شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۳۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  سیستان و بلوچستان گفت: دستاورد نوجوان دونده تحت حمایت کمیته امداد در رقابت‌های کشوری با ثبت زمان ۳،۲۴ ثانیه مقام سوم است.
 
وی افزود: تیم منتخب نوجوانان و جوانان دومیدانی از شهرستان مهرستان چهارم مردادماه سال جاری راهی شهرستان بیرجند شد تا در مسابقات کشوری حضور یابد تا اینکه کوثر سپاهی در ماده ۸۰۰ متر پس از دوماه تلاش و کوشش صاحب یک گردن آویز برنزه شد.

کوثر سپاهی مددجوی موفق کمیته امداد شهرستان مهرستان هم گفت: از ابتدای تیرماه تا دوم مرداد ماه سال جاری در سالن شهید شه‌بخش شهرستان مهرستان تمرینات را طبق برنامه مربی دنبال کردم و سوم مرداد ماه راهی شهرستان زاهدان برای شرکت در مسابقات کشوری شده‌ام.

وی افزود: با حمایت خانواده و مربی توانستم با وجود امکانات محدود مقام سوم را در این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان بیرجند کسب و به مرحله دوم مسابقات دومیدانی راه یافتم.

سپاهی با اشاره به اینکه مرحله دوم رقابت‌های کشوری می‌توانم به عنوان بهترین دونده استانی از سوی داوران اجرایی این مسابقات انتخاب شوم، ادامه داد: عملکرد تیم شرکت کننده در مرحله نخست مسابقات فوق العاده بوده و تمام تلاش من ارتقا سطح ورزش بانوان این استان و به ویژه شهرستان مهرستان است.

این مددجوی موفق کمیته امداد شهرستان مهرستان با بیان اینکه پیش از این در مسابقات طناب کشی و وسط بازی مقام دوم استانی را کسب کرده است یادآور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب خانواده مربی این مسابقات نقش مهمی به دلیل فراهم کردن امکانات در کسب این رتبه برای بنده داشتند و کسب این رتبه موجب خوشحالی ملت ایران و قدردانی از زحمات آنها است.

وی افزود: دور نخست این مسابقات به عنوان نفر اول انتخاب شدم، اما در دور دوم به علت داشتن کفش نامناسب با تمام تلاش توانستم به عنوان منتخب حضور در مرحله دوم رقابت‌های کشوری راهی شهرستان زاهدان شوم.

سپاهی با اشاره به اینکه مرحله دوم این مسابقات ۱۴ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: احساس خیلی خوبی دارم، چون انتظار کسب رتبه اول رقابت‌های کشوری را دارم از هم اکنون تلاش خود را خواهم کرد.
ارسال نظرات