خبرهای داغ:
مسئول هیات ووشو بندر هندیجان گفت:درراستای گرامیداشت روز جهانی ووشو ودر جهت ارتقای سطح آمادگی ووشو کاران به همین منظور مسابقات تدارکاتی و بین باشگاهی برادران ووشو کاربسیجی در تمام رده های سنی به مدت یک روز در سالن ورزشی تختی هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۱۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

احمدعسکری مهر در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:مسابقات ووشو کاران بسیجی هندیجان یکی از اقدامات تاثیر گذار در آمادگی جسمی و روحی ورزشکاران ووشوکار هندیجان است که برای مسابقات آینده بهتر ین تدارکات برای تمام رده های سنی است.

وی افزود:حدود ۵۶ نفر از ورزشکاران ووشو کار هندیجان مسابقات بین باشگاهی را با شور ونشاط خاصی برگزار نمودند که پس از رقابت های دوستانه به نفرات برتر در تمام رده های سنی با حضور مسئولان و علاقمندان به ورزش ووشو و اولیا هدایایی به رسم یاد بود به نفرات برتر اهداء شدند.

وی بابیان ایجاد انگیزه و استعداد یابی در ورزش ووشو در آقایان و بانوان هندیجان گفت:تاکنون استعداد های خوبی در ورزش ووشو در میان آقایان و بانوان در تمام رده های سنی شناسایی و معرفی شده اند که این نفرات در مسابقات حساس و نفس گیر شهرستانی،منطقه ایی و استانی و کشوری و بین المللی مقامات برتری کسب نموده اند که برگ زرینی بر افتخارات ورزشی شهرستان افزوده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها