مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کاشمر استفاده از پتانسیل و انرژی عظیم جوانان در امر سازندگی و عمرانی به منظور نیل به توسعه پایدار و گسترش فرهنگ کار را یکی از اهداف این اردوهای جهادی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
 سرهنگ دوم پاسدار احمد رحمانی در بازدید از اردو‌های جهادی بسیج کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: اردو‌های جهادی توسط بسیجیان و دانش آموزان به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

وی یاد آور شد: اردو‌های ۱۰ روزه‌ی جهادی توسط دانش آموزان حوزه‌ی امام باقر (ع) کوهسرخ جهت بهسازی، نقاشی و زیباسازی مدارس مناطق محروم در دست اجراء می‌باشد.

رحمانی گفت: اردو‌های دیگری هم توسط حوزه نبی اکرم(ص) بسیج سپاه کاشمر به مدت ۷ روز برگزار شد که اعزام این عزیزان به روستای موشک جهت ساخت خانه محرومین صورت گرفت.

وی استفاده از پتانسیل و انرژی عظیم جوانان در امر سازندگی و عمرانی به منظور نیل به توسعه پایدار و گسترش فرهنگ کار را یکی از اهداف این اردوهای جهادی عنوان کرد.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کاشمر ایجاد ارتباط بین جوانان و روستاییان و تغییر نگرش آنان نسبت به نیاز‌های زندگی، استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و ایجاد فضای مناسب به منظور بروز خلاقیت‌ها و استعداد‌های آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی و اقتصادی و در نهایت تقویت روحیه مشارکت و مسئو لیت پذیری جوانان، آشنایی جوانان با زمینه‌های اشتغال، آشنایی جوانان با مسائل و مشکلات، آداب، رسوم وسنت‌های روستایی و تقویت روحیه اعتماد به نفس در میان جوانان را از اهداف طرح‌های بسیج سازندگی برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها